Grupy |
Gwiezdny Klan |
Duchy zmarłych kotów, które za życia przestrzegały Kodeksu Wojownika. Wedle wierzeń zamieszkujące Srebrną Skórkę i sprawują opiekę nad Czterema Klanami. |
Martwi |
Do tej grupy trafiają martwe koty, niewierzące w Gwiezdny Klan lub takie, które z jakichś powodów nie kwalifikują się do pozostałych grup. |
Miejsce, gdzie brak gwiazd |
Należy do tych kotów, które żyły niezgodnie z Kodeksem i z tego powodu po śmierci nie trafiły do Gwiezdnego Klanu. |
Klan Cienia |
Klan Cienia niegdyś ukrywał się głęboko w mroku lasu nie ufając innym Klanom i gardząc kotami nieposiadającymi w swych żyłach krwi wojownika. Teraz jednak Klan ten jest najbardziej gościnnym z Klanów, goszcząc w swych szeregach wszystkich potrzebujących i budując dzięki nim zupełnie inną, nową siłę. |
Klan Gromu |
Klan Gromu zajmuje słoneczne, ciepłe tereny. Od dawna przyzwyczaili oni pozostałe Klany do swej wybuchowości, brutalności i uciekania się w wielu sytuacjach do agresji - przekroczenie granicy ich terytorium może skończyć się śmiercią. W tym Klanie urodzili się też najmasywniejsi Wojownicy, znani ze swoich umiejętności bojowych, którzy nie znają litości dla kotów wyjętych spod Kodeksu. |
Klan Rzeki |
Koty z Klanu Rzeki jako jedyne za swoje podstawowe źródło pożywienia obrały ryby - ich treny obfitują w różnego rodzaju zbiorniki wodne. Są to też najlepsi pływacy. Klan ten nie miewa z reguły większych konfliktów z innymi - jego emocjonalni członkowie zawsze woleli ściśle trzymać się własnej społeczności. Nie są nastawieni agresywnie w stosunku do innych i w większości unikają przemocy, niemniej jednak lepiej nie testować ich cierpliwości. |
Klan Wichru |
Klan Wichru znany był ze swej zaborczości i wysokich wymagań, jednakże większość tych wojowników zgubiła ich zachłanność. Nowe pokolenie wydaje się powoli odchodzić od tych tradycji, budując od nowa wizerunek Klanu co nie wszyscy przyjmują z równym entuzjazmem. Tereny należące do tej społeczności to w większości łąki, na których nie trudno spotkać główny przysmak wichrzaków - zające. |
Klan Pożogi |
Klan Pożogi swe korzenie ma w żyjącym podług surowych zasad, samotniczym gangu. Założony przez Rojsta (niegdyś należącego do Klanu Cienia) dąży do wzniesienia się ponad barbarzyńską przeszłość i zbudowania silnej, zjednoczonej społeczności. Zajął tereny Kamiennych Pazurów, ruiny cmentarnej kaplicy i pobliskie lasy. |
Samotnicy |
Koty nienależące do żadnego z Klanów, zdane na siebie. Poruszają się zwykle po ziemiach niczyich, nie są bowiem mile widziani na terenach łowieckich któregoś z czterech klanów. |
Pieszczochy |
Koty mieszkające w siedzibach ludzi. |
NPC |
Postaci, które kiedyś były rozgrywane, ale z pewnych powodów zostały porzucone i przemianowane na życzenie graczy w NPC - fabularnie uznaje się, że koty te nadal fizycznie znajdują się w obozie, chodzą na ceremonie, wykonują obowiązki przypisane randze, funkcjonują jak nigdy nieodgrywani NPC. |
|